ki|tépő|zár

az utcáról, ahol lakom

2015. január 22. 22:24 - BoGYó

megemlítetted a verseket
én meg a pszichoanalízisről kezdtem beszélni
meg az utcáról, ahol lakom:
folyton csak basszameg
kapucsengő
olvasatlan e-mailek
meg a hangpostafiók
néha hagymaszag kavarog az emeletek között
vasárnap esténként a földszinten kávéznak
az udvaron egy takony macska nyávog
én meg reggeli közben ezt hallgatom
néha kiszalad a lakásból a huzat
megszökik
nem üldözöm
elhúzom a függönyt az ablak előtt
hosszan eresztem a vizet a kádba
elmerülök
hallgatom a dübörgést a víz alatt
ahogy összeérnek a részecskék
a testem hozza-viszi a rezgéseket
pattognak a kapillárisok
levegőért kiált a tüdőm
megszökik
nem üldözöm. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://padlason.blog.hu/api/trackback/id/tr797099289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása