ki|tépő|zár

szerep, meg játék

2014. október 12. 19:26 - BoGYó

mátépéteres hangulatban vagyok:
borozgatunk ketten
hárman
megszámlálhatatlanul sokan - ezalatt
többször is összeszámolom az exeket
meg a nálam hagyott holmikat:
cigi, köntös, metropol, ego
a lepedő még kint szárad, pedig
nem játszottam  ágnesasszonyosat
csak kipróbáltam, milyen elhagyni
végül én lettem az elhagyott. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://padlason.blog.hu/api/trackback/id/tr336784829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása